FAQ (Veel gestelde vragen)
Trendli & Serviceteam
Wat moet ik doen als ik geen track en trace code heb ontvangen?
Als u geen track en trace code heeft ontvangen, neem dan contact op met info@trendli.nl
Dan kunnen wij opnieuw uw track & trace met u delen.
Welke betaalmethodes accepteert Trendli?
Trendli accepteert verschillende betaalmethodes, waaronder iDeal, Bancontact, Mastercard, Visa, en Maestro.
Hoe kan ik contact opnemen met Trendli?
U kunt ons bereiken via de mail op info@trendli.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Wat is Dream4Kids?
Dream4Kids is een goed doel waar Trendli 3% van haar omzet aan doneert, om bij te dragen aan de dromen van kinderen. Lees meer op de volgende pagina.
Verzending & Bezorging
Wat is de levertijd van een bestelling?
We streven ernaar om uw bestelling binnen 7 -14 werkdagen te leveren. Door een groot aanvraag naar onze producten kan het wat langer duren dan dat wij streven.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling binnen 24 uur na plaatsing annuleren. Na deze periode is annuleren niet meer mogelijk.
Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?
U betaald geen verzendkosten. Wij nemen de verzendkosten op eigen rekening. Er wachten verder geen onverwachte kosten op u. De prijs die u ziet is de prijs die u betaald.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?
Als u niet thuis bent tijdens de levering, zal de vervoerder een bericht achterlaten met instructies voor het ophalen of een nieuwe leverpoging van uw pakket.
Hoe zie ik de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een track en trace code. Deze kunt u binnen 48 uur verwachten.
Dan kunt u vervolgens naar de pagina "Volg uw bestelling", dan wijst het verder voor zich.
Als er toch nog vragen zijn horen we graag van u.
Retourneren & Restituties
Kan ik retourneren?
We bieden deel en volledige restituties aan.
Neem contact op met het serviceteam voor vragen of u ervoor in aanmerking komt.
Hoe lang na een aankoop kan ik mijn geld terugvragen?
Een verzoek om terugbetaling kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Hoe kan ik een product retourneren?
U kunt uw product gemakkelijk retourneren binnen 14 dagen na ontvangst door een e-mail te sturen naar info@trendli.nl met de reden van retourneren. Voeg indien nodig foto's toe van beschadigingen.
U hoort verder van het service team wat de vervolg stappen zijn voor het retourneren.
*Het retourneren van bestellingen zonder overleg met het serviceteam kan resulteren in geen restituties.
Wie betaalt de verzendkosten, bij een retournering?
De verzendkosten voor een retournering is op eigen kosten van de klant. Trendli neemt de verzendkosten op zichzelf bij uw aankoop. Het is niet haalbaar om dit ook te doen voor de retourneringen.